Veel gestelde vragen
Inklapbare content
Waarom de lange levertijden?
Dit heeft meerdere redenen.
Enerzijds werken wij zonder een stock van onze blanco producten. Wij zijn een kleine webshop en het is niet mogelijk voor ons om alle items in stock te hebben liggen. Dit gaat over meerdere kleuren in meerdere maten en dat is financieel niet haalbaar.
Anderzijds is er bij het maken van onze producten ook veel handmatig werk dat moet gebeuren. Alle designs worden door onszelf gemaakt en door gestuurd naar onze klanten voor goedkeuring. Pas daarna kunnen wij aan de laatste stap beginnen en dat is het effectief borduren van jullie stukken.
Tenslotte is de aangegeven levertijd ook een inschatting. Als alles perfect meezit dan is het mogelijk dat wij sneller leveren.
Wat is het vlies rond mijn stiksel aan de binnenzijde van het kledingstuk?
Rond de achterkant van je borduursel vind je een soort doek/vlies terug.
Dit is eigenlijk de drager van de tekening/tekst die we hebben gezet. Dit zorgt ervoor dat je kleding mooi vlak blijft na meermaals wassen en dergelijk.
Wij kiezen ervoor om met een rand te werken zodat we extra stevigheid kunnen bieden aan alles.
Welke foto's zijn geschikt voor een lijntekening?
De lijntekeningen worden allemaal door ons getekend. Wij hebben hiervoor een foto nodig die duidelijk is en liever geen close-up. Het is mooier als we bijvoorbeeld een deel van het bovenlichaam ook kunnen tekenen.
Krijg ik mijn lijntekening te zien vooraleer jullie de items borduren?
Uiteraard! Na ontvangst van de foto gaan we aan de slag. Uw foto word dan omgezet naar een lijntekening. Als deze af is dan sturen we die door naar u en pas na goedkeuring gaan wij over tot borduren.
Welke maat moet ik bestellen?
Op onze website hebben wij een pagina waar alle maattabellen van onze producten terug te vinden zijn. We plaatsen de link hieronder nog eens voor jullie.
Hoe werkt de verzending bij jullie?
Wij versturen onze pakketjes via B-post.
- België: 6 euro, bij bestelling vanaf 120 euro vallen deze verzendkosten weg.
- Nederland: 10 euro, bij bestelling vanaf 150 euro vallen deze verzendkosten weg.
Het is ook mogelijk om je bestelling na afspraak af te halen.
Hoe kan ik betalen?
Je kan met verschillende betaalmethodes betalen.
- Bancontact
- iDEAL
- PayPal
- Overschrijving
Wanneer je betaalt via overschrijving beginnen we pas met borduren eenmaal de betaling is ontvangen.
Ik ontving een defect item. Wat nu?
Onze producten worden gecontroleerd maar soms gaat er toch iets mis. Als je een defect merkt dan moet je dit binnen de week melden aan ons. Wij gaan dan samen met u opzoek naar een oplossing.
Indien wij merken dat een defect door de koper is aangebracht dan behouden wij ons het recht om af te zien van de terugbetaling van aankoop.
Hoe kan ik mijn aangekochte product retourneren?
Onze producten worden allemaal speciaal voor u gemaakt. Het is dus niet mogelijk om deze te retourneren.
Wat was er eerst, de kip of het ei?
Om deze vraag te beantwoorden moet ik toch eerst iets gedronken hebben, maar ik zal proberen te antwoorden.
Zoals alles maak ik het ook een Beetje Anders. Er staat nergens gespecificeerd dat het hier gaat over een kippenei. Dus in mijn mening is het ei dan eerst omdat er al eieren waren van andere dieren vooraleer er sprake was van de kip.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Contacteer ons met je vraag en wij koppelen zo snel mogelijk naar je terug.